22 nov. 2015

Pausar


Heej på er!

Jag veeeet, det var jättelängesen jag gjorde ett inlägg... Men det bara är så just nu att jag helt enkelt inte får tiden att räcka till:) Så kan det vara...


Solen kikar in genom fönstret och man får lite extra energi dessa annars mörka dagar. Riktigt kallt är det också, brr. Men någon snö har inte kommit än.

Hur har ni det?

Snart dags att börja julpynta. Det känns jättekonstigt tycker jag. Jag är inte alls där än, men förhoppningsvis hinner man komma i lite stämning tills det är dags:)

........................


Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge med nästa inlägg och förlåt för att jag inte är så flitig besökare hos er för tillfället.

Kram och sköt om er!
/Emma
 

7 kommentarer:

  1. Så där ja! Där kom äntligen en liten uppdatering efter lite tjat! ; )
    Förstår att det är mycket att stå i med dom små guldklimparna du har där hemma! ❤
    Hoppas ni får en fin första advent nästa helg även om du kanske inte oekar/har lusten att börja pynta. Det får man ju göra som man vill. Eller hur?!
    Ta hand om er så länge alla fyra! ❤
    Stor varm kram!

    SvaraRadera
  2. Förstår att tiden inte riktigt räcker till och familjen går helt klart först. Mycket roligt att du tittade in med ett inlägg i alla fall. Hoppas hela familjen mår bra.
    Ha en skön söndag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Ljuvlifa foton sååå vackra ♡ ....
    Pausa du & ha det så gott,finns kvar här hihi

    /Kram & ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  4. Du har ju två barn att sköta om !!...så det är väl inte konstigt att du inte hinner med bloggen !!
    Vi ses när vi ses ;))...ha det gott !!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  5. Men du så fint..... Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Man har inte alltid tiden så är det ju bara helt enkelt, hoppas att allt är bra och går bra hos er, kramar

    SvaraRadera
  7. Tycker det låter sunt att ta en paus när tiden inte finns :-) Ta hand om familjen och njut av första advent. :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...