15 juli 2015

Rabatten på framsidan


Man kan ju verkligen säga att det växer så att det knakar ute i trädgården. Det är superhärligt att se hur allt växer men jag hade faktiskt inte räknat med att det skulle bli fullt så mycket som det blivit...


Såhär såg rabatten ut i början utav förra sommaren då vi planterade allt.


Och nu. Fullkomligt exploderat. Då har jag dessutom fått flytta på flera plantor för att det skulle få plats.


Ja man ska inte klaga, jag är så glad att det växer så. Man får hålla efter, klippa ner och rensa så blir det bra:)

............................

Idag hade vi kanonväder på förmiddagen sen drog regnet in på eftermiddagen och detsamma ska det bli imorgon. Men får vi halva dagen ute i finväder så är jag nöjd:)

Ha en fin kväll!
Kram och hej.

(ps. tack för alla fina ord om mig och v29-kulan)

5 kommentarer:

  1. Så fint det blommar hos dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Åh,så vackert & vilka fina Foton ♡ ...
    Ha en underbar dag!

    /Soliga varma Kramar

    SvaraRadera
  3. Härliga blommor !!
    Den här sommaren kommer att gå till historien....
    Ha det gott med eller utan sol !
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint ni har det i rabatten, ja vi verkligen ha haft tur med vädret, vi har haft soligt hela veckan, hemma har det regnat om vartannat, men till veckan som det ser ut nu ska det oxå vara sol, kan ju hoppas hihi

    SvaraRadera
  5. Så fint du har. Vad heter dom där blommorna?
    Kram Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...