26 juni 2015

Lunch på Zetas


Igår åkte jag och en kompis till Zetas. Vi började med att äta en supergod lunch mitt i all grönska för att sedan gå runt och titta på allt fint dom har.


Det är så himla inspirerande att gå runt och kika på allt de har gjort. Fina små rum och gångar som leder en vidare till nästa avdelning. Nu har allt slagit ut och det är riktigt lummigt och härligt att bara gå runt och njuta:)

.............................

Vad ska ni hitta på i helgen? Jag ska jobba för att sedan ladda inför sista jobbveckan innan semestern, tjohoo!

Ha det fint!
Kram

10 kommentarer:

  1. Woooo,så mysigt & gottit ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Såg verkligen mysigt ut :-) och jag kan redan komma på mig själv hur jag planerar inköp och saker som jag vill göra i trädgården nästa sommar.

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det ser ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Älskar Zetas trädgårds handel.
    Så mysigt att sitta och fika där.
    Hoppas helgen börjat bra och att du fick sova bra.
    Hur går det med pyret?
    Har du mått mycket illa eller har allt fungerar bra i kroppen?!
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Men ohh så trevlig utflykt =D

    SvaraRadera
  6. Åh vad mysigt! Jag har aldrig varit där, men det verkar toppenfint!

    SvaraRadera
  7. Vilket mysigt stället det verkar vara. Låter härligt med lunch i grönskan.
    Ha en fin måndagkväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Så mysigt ! Oj, vad mycket fint, där skulle man kunna vara ett tag ;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Vilket härligt ställe!! Hoppas första dagen på sista veckan innan semester varit bra. Kram

    SvaraRadera
  10. Å Zetas! Där finns så mycket inspiration!
    Har bara varit där ett par gånger men tycker det är ett fantastiskt ställe!
    Ett annat fantastiskt ställe är Smultrongården som jag ska besöka i helgen tillsammans med Nils farmor och mormor:)

    Ha en fin kväll!

    Stor kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...