12 sep. 2014

Påslakanset



Nya bäddset från Ellos har fått flytta hem hit, supersköna och snygga! Just nu har de kampanj på påslakanset och dessa kostar bara 79:- det är som hittat det:)

J kom hem igår kväll efter att ha varit borta i två veckor, så ikväll blir det mys och god mat! Nästa vecka går han på pappaledighet och jag börjar jobba. Jag kan verkligen inte förstå att jag har varit hemma i 14 månader, helt galet! Det är med blandade känslor det där med att börja jobba igen. Roligt på ett sätt men konstigt på ett annat... Det ska nog bli bra!

Nu ska jag röja lite här hemma och sen ut i trädgården en sväng.

Ha en riktigt fin fredag!

Kram Emma


12 kommentarer:

  1. Wow...Så snygga Påslakan & mysigt att din J kommer hem :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, ja då blir det en omställning från nästa vecka. Förstår dina känslor. Ha så mysigt ikväll ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Superfina påslakan du införskaffat och till ett pangpris må jag säga. 14 månader hemma var lång "ledighet"... Förstår din "ångest"!
    Ha ha ha.... vilken litet vildvin som smaskar på äpplena ;) Så söt!
    Njut av fredagen och gubben ikväll !
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Ja du, det blir verkligen en omställning för dig så förstår att det är blandade känslor.
    Fina sängkläder & till bra pris dessutom.
    Ha en mysig kväll & helg.
    Kram // Helena

    SvaraRadera
  5. Så snygga! Bra tips, jag behöver nys lakan. Kram

    SvaraRadera
  6. Riktigt snygga, måste kolla in dom. Blir nog bra att börja jobba även om det är dubbla känslor.
    Lycka till !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Riktigt snygga.
    (hoppas de var ekologiska)
    Fin dag till dig

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Alltid kul med nytt. Spännande att börja jobba igen men jag förstår att det är blandade känslor, kram Suss

    SvaraRadera
  9. Härliga påslakan...förstår att det är blandade känslor med att börja jobba...nu är du ju van att vara hemma;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Billigt och billigt och så snyggt. Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Ohh så fiina de är, måste jag kika in. Samt så blandade känslor förstår jag att börja jobba, men såklart roligt med =D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...