2 apr. 2014

Stickade fodral


Jag har fått två stickade kuddfodral av min mamma. Eller egentligen är det inte fodral utan bara två framsidor som jag tänkte sy fodral av. Jag har köpt två grå kuddfordal på Hm och så ska jag sy på de stickade, lätt som en plätt:)

I vardagsrummet har vi bara en liten tvåsittsig soffa som är något för liten tycker jag, samtidigt som jag inte skulle vilja ha en större då detta är kombinerat matrum. Dock tänkte jag ta bort ryggkuddarna i soffan för att få den djupare och därmed känns den större. Men då behöver jag en massa vanliga kuddar för att det ska bli mysigt, så ikväll ska jag sy!

Nu, ut i det fina vädret:)

Ha en fin dag!
Kram

4 kommentarer:

  1. Låter som att det kommer att bli riktigt snyggt och skönt att få kura i soffan sen!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Snyggt med stickat!
    Här ska vi också ut i kvällssolen. Så fort jag tvättat ur färgen ur håret=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Kommer säkert att bli fint!!....nu ska jag ner i bingen och läsa....har både nya tidningar och böcker...vet inte vart jag ska börja,hihi...
    Kramis bia

    SvaraRadera
  4. Så fint och smart att piffa upp kuddarna med. Det kommer säkert bli jättefint!
    Kram Helén

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...