11 apr. 2014

Fixat loppisbord


Jag köpte ett sängbord sist jag var på loppis. Inte för att jag behövde ett utan mest för att jag kände för att fixa lite:) 70 kronor gav jag för det.


Slipat, grundmålat, två lager färg och ett mönster som börjar ta form.


Nya ben blev det också, mycket snyggare än de svarta hjulen!


Den gamla knoppen bort och ett nytt handtag på plats i form av träkulor på snöre.


Och så mönstret, det gillar jag som bara den! Lite pilligt var det allt att få till, men det blev bra till slut. Jag blev jättenöjd med resultatet och nu med facit i hand så kom jag på att jag kanske visst behöver ett sängbord, så det får nog stanna här:)

Kram kram Emma

11 kommentarer:

  1. Så fint det blev....coolt handtag.....jag har också målat sängbord idag, hihi....och i morgon blir det sänggavelns tur.....äntligen ska furu stilen bort !!!........trevlig helg!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Snyggt som bara 17!!
    Det där är det bästa som finns. Att köpa något på loppis som förvandlas till något nytt och snyggt.

    Hoppas att du har en skön lördag framför dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Men så snyggt det blev, och handtaget var verkligen superläckert. Tänk vad lite färg, nytt handtag, nya ben och dekoration kan göra för ett tråkigt sängbord;) Duktig du är.
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. God morgon :) Men så fint det blev. Duktig du är. Är ju så skoj att fixa saker man hittat på loppis.
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  5. Så fint!
    Jag hade aldrig kunnat få till ett sådant toppenresultat. Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera
  6. Men du...Så sött det blev ♡ ..
    /Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefint, verkligen, vad du kan!

    Var gärna med och tävla inne på min blogg/facebook. STORT unikt ljus i potten.

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Blev bara sååå snyggt, kul att förvandla saker med enkla medel, det gillas. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Va fint det blev, loppis är bra, tyvärr åker jag nästan aldrig på loppis längre.

    Ha det fint.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Men ohh så snyggt du gjort, våra nattduksbord är så fula, skulle lätt kunna göra om dem sådär =D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...