22 jan. 2014

Hos Bia


Idag har jag varit och fikat hos min vän Bia. Hon och hennes fina familj bor i en ursnygg lägenhet på Söder. Snygg lägenhet och snygg inredning, som bara den! Hon bjöd på nybakta scones och det är inte mycket som slår varma scones, med ost och marmelad!

Vi gick en sväng på söder på eftermiddagen och jag konstaterade återigen att jag har sett alldeles för lite av Stockholm. Söder som är så himla mysigt men även resten av staden.

Men, fram emot våren, har jag och J sagt att vi ska se lite mer av Stockholm, gå till ställen som man aldrig tar sig tid till. Det blir lätt så att man går till samma ställe på samma gator om och om igen... Och, det finns ju en del att utforska här:)


Och så fick Lovika träffa Nisse, vilken lycka <3

Nu ska jag packa ihop mig lite för i morgon åker vi upp till Söderhamn
Ha en fin kväll.

Kram Emma



1 kommentar:

  1. Nybakta scones, så gott, måste jag baka i helgen. Härlig bild på charmtrollen. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...