4 mars 2013

Vårkänslor och spackling


Hej!

Vilket underbart väder det varit idag! Riktigt vårigt:) Jag har varit ledig och grejat på för fullt här hemma. Började dagen med att köra och köpa färg och spackel till tvättstuga och ett rum till i källaren. Det är en hel vetenskap vilken färg man ska ha för källare... Men till slut så fick jag tag på vad jag skulle:) Spacklat väggar och tvättat golv med målartvätt är vad dagen gått till idag. Sen ska väggar och golv målas, kommer bli såå fint när det är klart!


Vårtecken!


En välförtjänt paus blev det också i solen. Det värmde riktigt skönt faktisk! Dock ska det bli kallt nu igen men man får vara glad för det lilla. 

Ha en skön kväll!

Kram Emma



4 kommentarer:

  1. Kul att fixa nytt...spännande!
    Så där mycket vår har inte vi här uppe...men den är på G iaf...
    Vilka färggranna "brallor" du har ;))
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. så roligt att fixa lite nytt. Även här har vi en källare som väntar på färg men det får nog bli till hösten.

    Tack för tipset om Zon-terapi mot migrän, om min akupunktur inte hjälper så ska jag nog kolla in det där. Tack igen.

    Önskar dig en härlig solig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med den där första fixarlusten i ett nytt hem. Ta vara på den, så där i början kan man uträtta stordåd :) Tjusiga jobbarbyxor förresten. Liza

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns verkligen helt fantastisk att få börja fixa och dona. Det är väldigt mycket som ska göras men man får ta det i den takt man kan:) Tack, känner mig lite extra händig med rosa snickarbrallor:) /Emma

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...